De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK3220 6-in-1 Baardtrimmer Voor Mannen, Gezichts-, Haar-, Oor- En Neustrimmer, Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Patrick93 06-07-2020

Een goede trimmer!

Na een tijdje deze in gebruik te hebben kan ik wel zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Resultaten zijn goed, alles is makkelijk schoon te maken en je doet er heel erg lang mee op een acculading. het enigste minpunt aan het apparaat is dat hij best lang moet opladen (10 uur) en niet kan zien wanneer hij vol is. Voor de rest voelt hij degelijk aan en ben ik blij dat ik hem heb gekregen. Ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Gaat lang mee op een acculading
  • Goede resultaten
  • Verschillende kopstukken

Minpunten

• Duurt best lang om op te laden
  • Geen indicatie wanneer hij klaar is met laden

Martijn Klungel 17-06-2020

Fijne trimmer die doet wat hij moet doen

De Braun trimmer is een fijn apparaat dat doet wat hij moet doen. Er zit maar één knop op en dat is om het apparaat aan en uit te zetten. Dit zorgt ervoor dat je geen gekke dingen hoeft uit te zoeken, maar eigenlijk gelijk aan de slag kan.

Tenminste als het apparaat is opgeladen, want met een oplader in het apparaat werkt het niet. Bovendien gaat het 'oplaadlampje' niet uit als het vol is. Helaas een minpunt, maar te accepteren voor de prijs.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Oplaadlampje gaat niet uit als hij vol is
  • Je kan niet trimmen en opladen

Dyon27 11-06-2020

Doet wat het moet doen

Een tijd terug ben ik in het bezit gekomen van dit apparaat, hij bevalt zeer goed! Hiervoor had ik een scheerapparaat met trim functie maar nu gebruik ik toch sneller deze. Hij trimt super snel en hapert nooit. Ook het wisselen van de opzetstukjes is gamakkelijk. De accu is goed, al mocht het apparaat het wel sneller aangeven dat hij bijna leeg is.

Pluspunten

• Opzetstukjes
  • Accu

Minpunten

• Geen opbergtasje o.i.d.

Jeroen L. 10-06-2020

De Braun MGK3220 bevalt goed. Nu een paar maanden gebruik om deze te reviewen. Ik gebruik hem vooral om mijn hoofdhaar en wenkbrauwen te trimmen. Iets wat in deze corona tijd helaas wel nodig is. Ik heb van mijzelf wat fijner haar en vorige tondeuses verslikken zich nog wel is in mijn haar, met de MGK3220 heb ik daar nog geen pijnlijke vastlopers gehad. En dat is erg fijn.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Snel op te laden
  • Makkelijk wisselen van opzetstukken

Kevin M 06-06-2020

Goed product!

De Braun all-in-one trimmer is een zeer handig apparaat dat ervoor zorgt dat je alle andere apparaten weg kan doen. Tijdens het testen van dit apparaat heb ik alle opzetkapjes getest, en was verbaasd over hoe eenvoudig de kapjes erop klikken, en ook degelijk vast blijven zitten. Het zou fijn geweest zijn als er iets van een etui bij zou zitten waar je alle kapjes in kan bewaren.

Met een volledige accu heb ik al veel kunnen trimmen. In totaal bijna anderhalf uur, zeer netjes voor een trimapparaat. Ook is het apparaat zeer degelijk gemaakt en niet makkelijk kapot te krijgen, het design is ook mooi.

Kortom, een top apparaat!

Pluspunten

• Veel functies
  • Goede accuduur

Minpunten

• Kapjes bij elkaar houden

Jeroen674 04-06-2020

Prima apparaat

Het is een prima all in one trimmer. Voldoende oplaadstukken en de accu is ok. Schoonmaken gaat ook prima. Er zijn maar liefst 13 lengte settings en dat is ruim voldoende. Prima prijs kwaliteit verhouding. Voor incidenteel gebruik meer dan ok. Ik gebruik dit produkt nu 5 weken en kan het iedereen aanraden. Prima keuze

Pluspunten

• Accu
  • Opzetstukken